Loading...
Scoala antreprenoriala pentru mame 2017-11-02T13:24:27+00:00

SCOALA ANTREPRENORIALA PENTRU MAME

Ce este si cum se desfasoara?

Școala antreprenorială este un program complex de training, mentorat si promovare pentru femei care isi doresc sa devina antreprenor. Este structurat pe module de cate 1 lună și presupune participarea în fiecare zi de marți, în intervalul 18.00-20.00 la activități specifice – training (6 module, respective 6 luni) și mentorat (12 întalniri distincte cu oameni de afaceri din varii domenii, respective 3 luni).

La finalul celor 9 luni de training și mentorat, urmează o perioadă de 3 luni alocată promovării afacerilor nou înființate sau dezvoltate – interviu pe web-site-ul Happy Moms, marcare pe harta femeilor antreprenor, participare la Business Mom Club, eventuale apariții la emisiuni TV locale.

Pana acum, in 2 editii, au fost demarate 10 initiative, 10 afaceri care au fost dezvoltate in Brasov.

Cand incep inscrierile si cat dureaza?

Înscrierile se realizează în fiercare an, începand cu data de 11 februarie, pe adresa contact@happymoms.ro cu subiectul Vreau să devin antreprenoare!. În urma înscrierii, participantele vor primi un formular standard de evaluare a ideii de afacere.Concursul este jurizat de cadre didactice de la Facultatea de Științe Economice și de oameni de afaceri din Brașov.

Rezultatele se afiseaza pe data de 1 martie, cursurile încep din data de 15 martie.Scoala antreprenoriala, de mentorat si motivare Business Mom demareaza anual cu un concurs de idei de afacere. Pot participa femei care au testat deja ideea de afacere – in randul prietenilor, cunoscutilor. Proiectul se deruleaza GRATUIT pentru mamele singure, care au la dispoziție 5 locuri. Orice alta categorie de mame va achita 1500RON, sustinand astfel editia urmatoare a Business Mom.

1. ORGANIZATORII şi REGULAMENTUL OFICIAL AL CONCURSULUI

1.1 Cadrul general de desfășurare
Concursul este destinat participanților – mame care își doresc să devină antreprenor sau au o afacere în primul an de funcționare – se derulează odată pe an, începând cu 11 ianuarie. Concursul vizează alegerea unui număr de maximum 15 afaceri mici și mijlocii din domeniul producției și serviciilor, demarate de mame.

1.2. Organizator
Concursul este organizat, planificat, implementat și promovat de Asociația Happy Moms și LTD Public Relations în calitate de organism responsabil cu relațiile publice și comunicarea acestui concurs. Participantele la concurs sunt obligate să respecte termenii şi condiţiile din prezentul Regulament Oficial al concursului (denumit în continuare „Regulament Oficial”).
Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile în România, fiind disponibil pagina de socializare Facebook a Asociației Happy Moms și pe website-ul asociației.
Prin participarea la aceast concurs, participantele confirmă că au citit şi sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial şi ale legislaţiei în vigoare aplicabile.

2. PERIOADA, LOCUL ȘI DERULAREA CONCURSULUI

2.1. Perioada și locul de derulare a concursului
Concursul se derulează periodic, odată pe an, începând cu 11 ianuarie până la data de 1 martie.
2.2. Modalitatea de derulare a concursului
Concursul constă în parcurgerea de către participante a unor etape obligatorii pentru a deveni beneficiară a programului Business Mom – școală antreprenoailă și de mentorat pentru mame, după cum urmează:
1. înscrierea de către participante a acestora în intervalul 11 ianuarie 2017 – 28 februarie 2017 prin e-mail la adresa: contact@happymoms.ro, cu mesajul “Doresc sa ma inscriu in concurs”;
2. completarea de catre participante a unui formular furnizat de organizator cuprinzand aspecte esențiale precum ideea de afacere, bugetul, modalitatea de promovare a produselor/serviciilor, motivația demarării afacerii, în intervalul 11 ianuarie 2017 februarie 2016 – 28 februarie 2017;
2.3. Declaraţia pe propria răspundere
Toate participantele care au fost declarate câștigătoare în urma concursului, vor completa şi semna într-o zi stabilită și comunicată ulterior, o declaraţie pe propria răspundere că au luat la cunoștință și sunt de acord cu activitățile, acțiunile și inițiativele la care vor participa în cadrul programului Business Mom.

2.4. Stabilirea rezultatelor
Formularele primite de către participantele la concurs, completate și returnate pe adresa de e-mail contact@happymoms.ro, vor fi evaluate de către un juriu constând din 5 membre, dintre care 1 cadru didactic universitar și 4 femei care au afaceri de mai mult de 5 ani. Evaluarea este anonimă, se vor acorda punctaje de la 1 la 5 pentru fiecare dintre criteriile – viziune, oportunitatea afacerii, expertiză, motivație.
Rezultatele concursului se vor publica pe website-ul Asociației Happy Moms și pe pagina Facebook Happy Moms pe data de 8 martie 2017.

Participarea mamelor singure este GRATUITA in cadrul acestui program, existand 5 locuri disponibile.

Mamele care NU sunt singure, dar care doresc să participe la activitatile programului, o pot face respectand modalitatea de derulare a concursului de idei de afaceri.

În plus, dacă ideile lor de afaceri au fost selectate, se vor întâlni cu reprezentanții Happy Moms și vor semna un contract prin care se obligă să achite o contribuție de 1500RON, până la data începerii programului.

Mamele singure, ale căror idei de afaceri vor fi selectate, se obligă prin contract să vireze 5% din profit sub formă de sponsorizare în contul Asociației Happy Moms în fiecare din următorii 3 ani demarării afacerii care a făcut obiectul concursului sau oricărei alte prime afaceri demarcate ulterior finalizării programului, în scopul susținerii edițiilor viitoare ale programului Business Mom.

Fondurile colectate in acest fel vor fi folosite pentru a susține următoarele ediții Business Mom.

2.5. Beneficii ale câștigătoarelor
Cîștigătoarele concursului vor participa la Programul Business Mom.
Acesta cuprinde 48 ore training în domeniile management, marketing/comunicare, antreprenoriat, educație financiară, dezvoltare personală, 24 ore de mentorat și promovarea afacerii nou înființate printr-un interviu publicat pe website-ul Happy Moms și prin publicarea a 3 postări pe pagina de socializare cuprinzând toate afacerile nou înființate.

3. CONDITII ADMINISTRATIVE
În conformitate cu legislaţia în vigoare, organizatorii vor face publice numele câştigătorilor. Numele câștigătoarelor va fi afișat pe website-ul Happy Moms și pe pagina de socializare Happy Moms.
Organizatorii se obligă, de asemenea, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protecţia datelor cu caracter personal.
Ca atare, Organizatorii se angajează să păstreze confidenţialitatea datelor cu caracter personal ale participantelor la prezentul concurs şi sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial, declaraţiei participanţilor pe propria răspundere şi legislaţiei în vigoare.
Organizatorii îşi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament cu obligativitatea anunţării modificărilor pe website-ul Happy Moms.

IMPREUNA PENTRU FAPTE BUNE!

„Educatia este imblanzirea unei flacari, nu umplerea unui vas.” Socrate.

FII VOLUNTAR
DONEAZA ACUM
Web Analytics