Loredana Plumb – Beneficiară Business Mom III

Loredana Plumb

Loredana este o femeie energicăveselăoptimistă și puternicăMamă singură, a renunțat la multinaționalăși cu ajutorul Business Mom III – program finanțat în anul 2016 de OMV Petrom prin Fundația PACT, a ales drumul bucuriei de a fi antreprenor, organizând evenimente culinare și fiind reprezentanta unui brand-autor în bucătărieCare a fost drumul? Vedem în cele ce urmează!

1. Care a fost motivul principal de a începe o afacere pe cont propriu?
fi pe cont propriu a venit din interior. E parte din mine și din spiritul meu de a fi liberă și neconstransă de norme, reguli și principii în care nu cred.

2. Cum ai ajuns de la idee la afacerea pusă în practică?
Pornirea afacerii a plecat de la o nevoie personală de socializare într-un mod neconvenționalîntr-un spațiu intim, dar care nu este acasă. Suntem ființe sociale, ne dorim  ieșim din case și  ne petrecem timpul cât mai creativ și plăcut cu putință alături de cei mai dragi nouă.
Pentru mine, adunarea în jurul mesei creează cadrul perfect pentru deschidere, relaxare, pentru împărtășirea de idei și experiențe cu ceilalți participanți la masăÎnsă nu îți doreșți mereu  mergi la restaurant sau în vizită, vrei un teren neutru unde  te simți confortabil, relaxat și liber  te exprimi. Iar gătitul este pentru mulți dintre noi un mod de a exprimare a creativității.

3. Ce ai considerat  poți face deosebit de ceilalți din același domeniu deja existenți pe piață?
Nu  pun în competiție cu ceilalțici învăț de la ei.
Însămotivația mea personală este entuziasmul punerii în scenă de fiecare dată când creez un eveniment.  bucură fiecare ingredient, fiecare culoare, fiecare miros și, chiar dacă pare  fac același lucru de mai multe ori, de fiecare dată iese diferit. De ce? Fiindcă contextul este diferit, oamenii sunt diferițidinamica este diferită.

4. Cum ai aflat de programul Business Mom, cum ai ajuns  participi la el și cum te-a ajutat acest program?
În Business Mom am ajuns datorită Danei pe care o cunoscusem cu ceva timp înainte și cu a cărei idee de a sprijini mamele, rezonam în mod deosebit.

5. Care parte a programului ți s-a părut mai utilă? Cursurile sau mentoratul?
Ambele părți au fost utile în egală măsurăÎn timp ce cursurile pun baza pentru a trece de la idee la punerea ei în practică, mentoratul presupune înțelegerea mecanismelor funcționarii unei afaceri.

6. Odată demarată afacerea, care a fost cel mai mare obstacol întâmpinat și cum l-ai depășit? (sau dacă nu a fost depășit, de ce?)
Eu prefer  numesc provocare orice situație neprevăzută sau care  pune, aparent, în dificultate. Iar pentru mine, orice provocare pune în acțiune creativitatea deoarece presupune găsirea de soluții în beneficiul ambelor părți implicate.
De-a lungul timpului am învățat  nu reacționez la primul impuls,  analizez situația în care am ajuns și  acționez ghidată de simțuri.

7. Cum îți promovezi afacerea? E suficient, sau se poate mai mult?
Promovarea afacerii a început încă de pe vremea când nici nu știam  voi avea o afacere 🙂 și este vorba despre „promovarea” mea personală care este o activitate continuă. Ies din casă, particip la evenimente în zona mea de interes, uneori fac și voluntariat, iar lucrurile se așază de la sine, oamenii vin înspre mine pentru  știu deja cu ce  ocup. Totul decurge firesc.

8. Planuri pentru viitor.
Sigur  am planuri de viitor, unele în aceeași sfera de activitate, altele care vin cumva  o extensie a acesteia.
Nu dau exemple concrete pentru , momentan, nu e cazul însă sunt deschisă și receptivă, iar idei îmi vin continuu. Mi le notez, iar, la momentul potrivit le pun în practică.

2018-08-01T16:31:25+00:00

Leave A Comment

Web Analytics