A fi trainer de Personal Branding este o responsabilitate sacră pentru că ceea ce trebuie să faci este să dezvălui oamenilor cele mai mici și minunate resurse ale lor, care să îi ducă mai aproape de Misiunea Personală. Totuși, a deveni Brand Personal și a te dezvolta, arătându-te în scris în fața altora iar și iar, este o provocare de lungă durată ce cere măiestrie și legăminte multe cu Sinele. Un Coach este un Exemplu Personal în continuă mișcare, ceea ce nu e de ici-de colo. Cristina Oțel totuși ne spune cum a reușit ea. Sperăm să vă inspire și să vă motiveze înspre a vă regăsi în cele mai minunate feluri.

Cum a început ideea blogului Cristina Oțel?
Am pornit blogul de Moș Nicolae, în decembrie 2013, dar ideea lui exista deja de ceva vreme în mintea mea. Lucram ca trainer într-una din cele mai mari corporații din domeniul IT și țineam tot mai des workshop-uri de Personal Branding. Dincolo de a avea un loc al meu în care să pot scrie despre lucrurile care mă preocupau, mi-am dorit mult ca prin blog să îmi pot consolida brand-ul personal. Experiența scrisului pe blog (includ aici și social media și content marketing) m-a ajutat să înțeleg mai bine ițele încurcate ale online-ului. Plecasem la drum cu ideea de a ține cumva în echilibru articolele pe diferitele tipuri de subiecte pe care le abordam, în timp însă blogul a evoluat organic și articolele reflectă și azi perfect perioadele prin care trec și preocupările pe care le am la fiecare moment.

Atunci când scrii un articol despre copii si parenting, care este primul tău gând când ai apăsat butonul de publicare?
Aș începe cu gândul de dinainte să apăs butonul de publicare. Încerc mereu să mă asigur că, atât cât depinde de mine, articolul nu rănește pe nimeni. Nu avem de unde să știm cu ce energie vor primi cititorii textele pe care le publicăm, chiar dacă sunt scrise prietenos și asertiv, dar cred că ăsta e un filtru tare important. Apoi, când apăs butonul, gândurile și speranțele mele sunt ca acel articol să fie bine primit, să miște, ca oamenii să găsească ceva util în el și să mă ajute să dăm vestea cât mai departe mai ales când e vorba de articolele despre ce înseamnă să fii un părinte conștient.

Care sunt subiectele care crezi că îi fascineză pe oamenii de calitate din 2018?
Văd în jurul meu oameni tot mai preocupați de a trăi sănătos și conștient, cu tot ce presupune asta. Nu știu dacă sunt chiar fascinați, dar oamenii din bula în care mă învârt sunt tot mai preocupați de a se cunoaște, de a se dezvolta, de a trăi vieți împlinite și de a-și asuma responsabilitatea pentru asta, de a fi părinți buni. Asta, din unghiul din care privesc eu, se traduce în interes crescut față de mâncatul sănătos, mișcare, mindfulness și liniștirea minții, psihologie, descoperirea valorilor și a De ce-ului, educație și parentaj conștient.

Ce te motivează cel mai mult?
Motivația mea principală e familia. Decizia de a o porni ca soloprenor după aproape 12 ani de corporație e partial luată ca să le pot fi mai aproape copiilor și partial ca să îi pot ajuta pe ceilalți. Mă energizează faptul că prin felul meu de a fi, prin tot ce am învățat să fac, prin experiența mea de trainer, coach și blogger pot ajuta oamenii să devină mai conștienți. Să pot fi omul de nedezamăgit pentru clienții mei mi se pare un privilegiu. Toate astea, precum și mesajele pe care le primesc de la cei care mă citesc și feedback-ul de la cei cu care lucrez sunt un combustibil nemaipomenit pentru a merge mai departe.

Ce ne poți spune despre tine mai aparte, mai puțin general?
Sunt născută și crescută în Oradea, am făcut facultatea la Timișoara și am ajuns la București pentru că m-am îndrăgostit în Poiana Brașov. Vorbesc fluent limba maghiară. Mă cheamă și Nataly pentru că asta a fost dorința nașului meu de botez și nu îmi place numele. Am vrut să mă fac pe rând neurochirurg, apoi psihoterapeut și chiar dacă am absolvit până la urmă facultatea de științe economice, tot am revenit într-un fel la creier și minte. Dintre toate tipurile de filme o comedie romantică bună mă relaxează cel mai bine. Îmi place mult să călătoresc. M-aș întoarce oricând la New York să văd ce revelații aș mai avea și m-aș muta în Provence sau în Toscana oricând.

Care sunt 3 lucruri pe care le-ai luat cu tine pe un munte? Ca să nu fie insulă pustie…
Hmmm… Trișez puțin. Deși în mod evident nu sunt lucruri, i-aș lua pe soțul meu și pe copii, nu de alta dar tare bine ne-ar prinde niște timp petrecut împreună pe bune fără presiunea celorlalte zeci de treburi care mereu se grăbesc să fie făcute.

Ce înseamnă pentru tine Normalitatea?
Normalitatea e un construct, un set de convingeri. E ceva ce fiecare definește pentru sine și care influențează modul în care privim lumea. Și tocmai pentru că viziunea noastră despre viață, lume și locul nostru în ea depinde de acest set de convingeri ținem cu dinții de ele atunci când alții încearcă să ne convingă că există și alte puncte de vedere, alte ”normalități”.

Cum te vezi peste 5 ani din punct de vedere profesional?
Mă văd împlinită și fericită. Văd munca mea de trainer și coach luând amploare, văd drumul meu profesional intersectându-se cu cei care au nevoie și sunt pregătiți să facă o schimbare în bine. Văd colaborări valoroase care au șansa unui impact puternic. Văd blogul – care va avea 10 ani atunci – ca pe un punct de referință în ceea ce privește parenting-ul conștient și dezvoltarea personală cu accent pe autocunoaștere, conștientizare de sine, asumare și împlinire.

Dacă ar fi să faci o singură magie pentru această Lume, ce ai alege să faci?
I-aș ajuta pe oameni să se reconecteze la esența lor, la cine sunt ei cu adevărat dincolo de toate condiționările cu care au crescut și care pot părea o armură de nepătruns și i-aș ajuta să strălucească așa cum doar ei o pot face. Îmi place să cred că magia asta există, chiar dacă nu se întâmplă peste noapte. Prin drumul profesional pe care mi l-am ales le sunt deja alături unor oameni curajoși care au început călătoria către sine. E un fel de slow magic.

Pentru cine încă nu a descoperit blogul Cristinei, lăsăm aici un link pentru desfătare.

https://www.cristinaotel.ro/

Interviu realizat de Andra Dan, copywriter voluntar Happy Moms

2018-09-05T04:26:37+00:00

Leave A Comment

Web Analytics