Poate că ați auzit cu siguranță despre Global Woman Club, însă nu știați cine se află în culise, pentru scena din România.
Astăzi am onoarea să v-o prezint pe Alexandra Badita, Director Regional pentru România a clubului Global Woman.
Pentru mai multe detalii, vă las aici link către site-ul oficial.
Inspirație maximă vă doresc!
Ce înseamnă Global Woman și de ce în România?
Global Woman Club este o comunitate internațională de networking pentru femei în business și antreprenoriat, cu sute de membre în toată lumea. Pe lângă relațiile profesionale pe care le poți dezvolta în cadrul întâlnirilor lunare, pentru a-ți crește business-ul și a-ți extinde rețeaua de clienți la nivel global, ai parte și de un sistem de suport din partea femeilor din club. Global Woman Club a fost fondat în Londra în 2016 de Mirela Sula (Albania) și acum are 27 de cluburi în toată lumea. Este un loc în care să împărtășești câștigurile și obstacolele cu care te întâlnești, în care crești și, mai mult decât atât, e platforma care da voce femeilor pentru a-și face auzite poveștile și mesajul din spatele business-ului. Când am revenit din Londra în București, am simțit că această este o altfel de comunitate de care și femeile din România pot beneficia pentru a colabora și a lega conexiuni în toată lumea.
Care sunt principalele valori pe care ar trebui să le reînvățăm, ca femei?
În primul rând, colaborare în locul competiției. Societatea ne învață că trebuie să ieșim mereu deasupra și pentru asta să punem la pământ pe oricine reprezintă o amenințare în calea noastră. De fapt, noi suntem în competiție doar cu noi înșine, pentru a fi mai bune decât noi, cele de ieri. Ne-ar prinde bine să reînvățăm solidaritatea și spiritul de colaborare pentru că, așa cum spune un proverb african, “dacă vrei să mergi repede, mergi singur, dacă vrei să mergi departe, mergi împreună”.
O femeie de afaceri poate rămâne femeie într-o lume a bărbaților? 

Absolut! E din nou un mit pe care noi femeile ni l-am construit, acela că trebuie să fim dure și să operăm cu multă energie masculină pentru a nu ne pierde autoritatea în fața bărbaților. De fapt, egalitatea înseamnă un echilibru între femei și bărbați în afaceri. Avem nevoie unii de alții și parteneriatele de business pot fi mult mai productive dacă lăsăm egoul deoparte și ne evidențiem calitățile.

Femeile își pot păstra feminitatea prin calmitate, empatie și creativitate, iar asta le face lideri la fel de buni ca și bărbații.

Cum arată și cum se poartă femeia anului 2019?
Vreau să cred că femeia din zilele noastre devine din ce în ce mai încrezătoare de feminitatea ei și lasă deoparte orice presiune exterioară de a arăta sau de a se comporta într-un anumit fel, își îmbrățișează autenticitatea și esența ei feminină pe toate planurile vieții.
Cum crezi că se va schimbă femininul în viitor? 
Dintotdeauna femeile au avut roluri multiple, de la soții și mame la antreprenoare, femei de business sau de carieră. Cred  ceea ce începe  se schimbe este depășirea prejudecăților cum  a fi femeie este o vulnerabilitate sau  femeia este sexul slab. E important ca femeia  își dezvolte stima și încrederea de sine în așa fel încât  nu plece urechea la ceea ce spun cei din jur. Și mai ales își rezerve timp și pentru ea însăși, pentru  doar așa poate funcționa în cea mai bună versiune a ei.
Un gând pentru femeile antreprenoare din comunitatea Happy Moms? 
Deși nu sunt încă mama, admir din suflet toate femeile care își împart energia între copii, familie și business, le doresc să își amintească în fiecare zi că sunt niște eroine, să fie mândre de fiecare succes, dar și de lecțiile pe care le învață zi de zi, pentru că ele sunt modelele demne de urmat pentru copiii lor.
Interviu realizat de către Dana Lupșa, Președintele Asociației Happy Moms
2019-05-22T07:31:28+00:00

Leave A Comment

Web Analytics